Voor goede dienstverlening is het belangrijk dat applicaties het altijd doen. Mensen zijn nu eenmaal gewend om elk moment van de dag online een pakketje te bestellen, informatie op te zoeken of een verzekering af te sluiten. Ook van een gemeente verwachten ze 24/7 adequate dienstverlening. Storingen zorgen voor ergernis, wachttijden en imagoschade.
Minimale downtime van bedrijfskritische applicaties is belangrijk. Nu medewerkers behalve vanuit het gemeentekantoor ook thuis en onderweg samenwerken, willen ze de meest actuele gegevens vlekkeloos uitwisselen. Uitkeringsruns mogen niet zo lang duren dat uitkeringen te laat worden uitbetaald. En in een klant contact center wil je natuurlijk geen lange wachtrijen.
Daarnaast zoeken gemeenten steeds vaker efficiency- en schaalvoordelen. Ze gaan onderlinge samenwerkingsverbanden aan, bijvoorbeeld op het gebied van onroerendzaakbelasting. Ook dan is het belangrijk dat koppelingen werken zodat betrokkenen storingsvrij over dezelfde informatie beschikken. Security is essentieel: data moet veilig worden opgeslagen en mag niet zomaar voor iedereen toegankelijk zijn.
Infradax Overheid staat altijd klaar om daarbij te helpen, met verschillende diensten. We kunnen:
Ook nemen we op afstand het releasemanagement over. Zo weet je zeker dat je altijd over de nieuwste versie van een applicatie beschikt, met de nieuwste functionaliteiten. Met een IT-omgeving van nu ben je als gemeente altijd klaar voor de toekomst.
Gemeenten
Medewerkers
Jaar ervaring
Geïnteresseerd?
info@infradaxoverheid.nl
+31 88 91 09 101
* Verplicht in te vullen