Support

Werkplek & Samenwerken

Werk sneller en beter. Overal en wanneer je wil.

MAAK EEN AFSPRAAK

 

Lees verder:

INVESTEREN IN DIGITALISEREN

Steeds meer gemeenten zien voordelen bij thuiswerken. Medewerkers ervaren hierdoor een betere werk-privébalans. Dat ze minder in de file staan scheelt behalve ergernis ook uitstoot. Maar deze ontwikkeling betekent ook structureel investeren in digitalisering. Het gaat dan bijvoorbeeld om:

  • Aanschaf van laptops, schermen en licenties voor samenwerkingstools zoals MS Teams;
  • Uitbreiding van server- en opslagcapaciteit;
  • IT-ondersteuning;
  • Het verhogen van digitale veiligheid.

Ontdek de mogelijkheden

Tevreden klanten die je voor gingen

GEEN KERNTAAK MAAR WEL BELANGRIJK

IT is voor gemeenten niet hoofdzaak. Wel is het heel belangrijk. Een eigen IT-afdeling bij gemeente heeft vaak een beperkte capaciteit. Daarom is het handiger om gebruik te maken van clouddiensten.
Dit kan met onze digitale werkplekken. Deze werken op basis van Microsoft 365. En installeren we op mobiele apparaten. Voor een vast bedrag per maand krijgen je medewerkers direct toegang. Zonder dat je producten hoeft aan te schaffen.
Zo’n werkplek is altijd up-to-date en helemaal veilig. We kennen alle gangbare applicaties in de gemeentemarkt. Doordat we inmiddels werken voor 220 gemeenten. Apps van onder andere van Centric, PinkRoccade en Roxit. Dat helpt ons om werkplekken in te richten. Op een manier die aansluit bij de wensen van gebruikers. Zo werken ze beter samen en professioneler.

THUIS WERK JE NET ZO GOED

Tegenwoordig willen medewerkers vaker thuiswerken. En gemeenten gaan steeds meer samenwerken met derden. Daarom is het belangrijk dat data op afstand beschikbaar is. Eenvoudig en uiteraard op een veilige en betrouwbare manier.

Onze werkplekken maken thuiswerken en digitaal samenwerken mogelijk. Ze zijn ingericht met alles wat je medewerker nodig heeft. Denk hieraan apps die nodig zijn om werk te verrichten. Maar ook samenwerkingstools om bijvoorbeeld online te vergaderen. Maar wat je als een nieuwe medewerker in dienst neemt? Of dat er één uit dienst gaat?

Je schaft gemakkelijk een nieuwe werkplek aan. En je levert er eenvoudig weer één in. Dat is het voordeel van dit soort cloudoplossingen. Oude mobiele apparaten kopen we op. Die recyclen we bijvoorbeeld als refurbished IT. Alle data die erop staat verwijderen we volgens de AVG-regels. Zodat je verzekerd bent dat je data niet gelekt kan worden.

Ontdek de mogelijkheden

220+

Gemeenten

160+

Medewerkers

15+

Jaar ervaring

SAMENWERKEN OP KANTOOR

Ook op kantoor moet IT vlekkeloos werken. Daarom leggen we een bodem. En voeren steeds verbeteringen door. Remote, maar ook op locatie. Denk aan:

  • Het vervangen van routers en wifi-apparatuur.
  • Helpen met het terugdringen van het aantal applicaties. Wat het beheer eenvoudiger maakt.
  • Het beperken van veiligheidsrisico’s tot het minimum door effectief monitoren. We houden bijvoorbeeld in de gaten of databases goed zijn beveiligd tegen indringers.

Geïnteresseerd?

PLAN EEN VRIJBLIJVENDE AFSPRAAK

SLA / DVO afsluiten is mogelijk voor elke opdracht. Zo kies je zelf hoeveel we ondersteunen. Van dagelijks beheer tot full service.

info@infradaxoverheid.nl

+31 88 91 09 101

Geïnteresseerd? Neem contact op!

  • * Verplicht in te vullen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.