Support

Helpdesk

Een centraal aanspreekpunt. Jouw helpdesk als schakel tussen de gemeente en derde partijen

MAAK EEN AFSPRAAK   Service portal

 

Lees verder:

HELPDESK INFRADAX OVERHEID

Applicaties en systemen die niet doen wat ze moeten doen. Inwoners verliezen hierdoor het vertrouwen in de lokale overheid. Dan loopt het imago van de gemeente schade op. Intern zorgen storingen of verkeerd ingerichte apps voor ontevreden medewerkers. En daar houdt onze helpdesk niet van.

Onze helpdesk zorgt dat applicaties doen wat ze moeten doen. En dat ze dat ook blijven doen. Daarnaast brengen ze bedrijfsgegevens op orde binnen de applicaties.

De desk is bereikbaar voor allerlei vragen van gebruikers. Bijvoorbeeld over applicaties en onze diensten. Gebruikers krijgen toegang tot ons serviceportaal. Een belangrijke tool voor het snel afhandelen van storingen. Of om wijzigingen aan te brengen bij systemen. In het portaal melden professionals een incident. Onze experts nemen dan direct actie. Voortgang bijhouden van afhandeling is ook mogelijk in het portaal.

Ontdek de mogelijkheden

Tevreden organisaties die je voor gingen

PRAKTISCHE HELPDESK

Het is mogelijk jouw helpdesk uit handen te geven. We kunnen voor verschillende applicaties, servers en databases de helpdesk vragen behandelen. We handelen dan namens de gemeente alle meldingen van medewerkers af. Dat kan zowel op afstand als op locatie.

Bij deze dienst horen de volgende activiteiten:

  • Aannemen, registreren en prioriteren van meldingen;
  • Toewijzen van een melding aan de juiste specialist;
  • Bevestiging sturen dat melding in behandeling is genomen;
  • Bewaken van de voortgang en doorlooptijden;
  • Ondersteuning van specialisten;
  • Informeren van melders over de status;
  • Controle op uitvoering van procedures.

WE WERKEN PROACTIEF

Voorkomen is beter dan genezen. Daar speelt onze helpdesk op in. Zo worden signalen van verstoringen opgelost. Zonder dat gebruikers er iets van merken.

De helpdesk werkt als SPOC (single point of contact). Zo heb je altijd een centraal aanspreekpunt. Een groot voordeel. De medewerkers kennen alle leveranciers waar gemeenten applicaties afnemen. De helpdesk is de schakel tussen de gemeente en derde partijen. Denk aan cloud-, hosting- en applicatiepartijen. Ze zorgt ervoor dat leveranciers contractbepalingen naleven en rapporteert daarover.

Ontdek de mogelijkheden

220+

Gemeenten

160+

Medewerkers

15+

Jaar ervaring

ALTIJD BEREIKBAAR

Het doel is om de gemeente minder kwetsbaar te maken. Bijvoorbeeld voor uitval tijdens ziekte of vakantie. De specialisten op de desk helpen voor meer grip op IT. En zorgen ervoor dat het altijd werkt. Het resultaat: beter werkende applicaties en grotere tevredenheid van inwoners en medewerkers.

Geïnteresseerd?

PLAN EEN VRIJBLIJVENDE AFSPRAAK

SLA / DVO afsluiten is mogelijk voor elke opdracht. Zo kies je zelf hoeveel we ondersteunen. Van dagelijks beheer tot full service.

info@infradaxoverheid.nl

+31 88 91 09 101

Geïnteresseerd? Neem contact op!

  • * Verplicht in te vullen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.